Niniejsza książka zachęca do znalezienia w sobie odwagi do odnoszenia spektakularnych porażek w sytuacji, gdy alternatywą jest nudny konformizm i banalne pomysły. Zachęca, by rezygnować z tego, co bezpieczne i przewidywalne, na rzecz tego, co ekscytujące i nieoczekiwane.
Jest to książka poświęcona sztuce popełniania błędów.
Erik Kessels jest współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym międzynarodowej agencji reklamowej KesselsKramer, znanej z niekonwencjonalnych metod działania. W branży kreatywnej pracuje już od dwudziestu pięciu lat.
Agencja KesselsKramer stworzyła głośne globalne kampanie marketingowe dla tak wymagających klientów jak Diesel, CitizenM, Heineken, Nike, MTV, Hans Brinker Budget Hotel, Greenpeace czy The Standard Hotel. Ma przedstawicielstwa w Amsterdamie, Londynie i Los Angeles.
Wszechstronność Kesselsa sprawia, że jego nazwisko pojawia się w różnych kontekstach. Pisze się o nim jako o kierowniku artystycznym, artyście, kuratorze, kolekcjonerze, buntowniku, marketingowym anarchiście, projektancie i fotografie. Był wielokrotnie nagradzany, a w 2012 roku został ogłoszony najbardziej wpływową osobowością branży kreatywnej w Holandii.
Kessels opublikował kilka albumów z „odnalezionymi” fotografiami (pod marką KesselsKramer Publishing). W 2003 roku „Guardian” napisał o nich: „to istna skarbnica rzeczy absurdalnych i śmiesznych”.***
fragment OPISU wydawcy:
Ta książka jest o odwadze popełniania błędów.
O tym, jak inspirować się porażkami, zamiast się nimi frustrować. I że poszukując oryginalności, warto ponieść cenę upokorzenia.
*** materiały prasowe publikuję za zgodą wydawnictwa Insignis
Bardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuń