czwartek, grudnia 31, 2015

Najlepsze z najlepszych w 2015 roku. Subiektywne spojrzenie na książki według Wasilki :)


W ostatnim dniu roku większość z nas dokonuje różnych podsumowań. Blogerzy książkowi opisują najlepsze książki oraz swoje dokonania, serwisy muzyczne prezentują zestawienia doskonałych płyt i artystów, dziennikarze szukają najciekawszych tematów, którymi żyli odbiorcy treści politycznych i nie tylko. 
Jeśli chodzi o mnie, wybrałam najlepsze z najlepszych - książki ciekawe, trzymające w napięciu, nastrojowe i świetnie napisane. O każdej z nich napisałam kilka słów, podsumowałam je i poleciłam innym.

Oto one wraz z linkami do moich opisów, osiem moich ulubionych:












Wszystkim życzę wspaniałego Nowego Roku 2016!
Wielu literackich wzruszeń i niezapomnianych wrażeń!
Szczęścia, radości i powodzenia...
i do zobaczenia...na blogu :-)

wasilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz